Pagina's

zondag 30 september 2012

WINACTIE: Vivi Clothes Oorbellen twv 14,95

Ik ben er weer! Terug van kamp. Ik had jullie beloofd dat als ik terug was ik een leuke verassing voor jullie zou hebben, en dat is een winactie!
Lees snel verder om te kijken wat je kan winnen!
















Wat is Vivi Clothes? 

Vivi Clothes is een webshop waar je kleding, schoenen, accessoires etc. kan kopen.  www.vivi-clothes.nl.
















Wat kan je winnen? 

Zoals jullie misschien al gezien hadden heb ik laatst dit artikel geschreven over Vivi Clothes. Zij hadden mij beertjes oorbellen opgestuurd, en deze kan je winnen!



















Wat moet je doen om deze oorbellen te winnen? 

♥ Like de facebook pagina van Vivi Clothes  http://www.facebook.com/pages/VIVI-Cothes/111026075607612
♥ Volg Vivi Clothes op twitter  https://twitter.com/#!/VIVIClothes
♥ Volg mijn blog via google friend connect
♥ Reageer op dit bericht met waarom jij deze oorbellen wil winnen


De winactie is afgelopen op woensdag 10 oktober.

~Kim.

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige oorbellen, jammer dat ik geen twitter heb ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry ik sla de actie over, ook ik heb geen twitter en ik vind ze niet heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen