Pagina's

dinsdag 18 september 2012

Cute things in my room

Toen mijn moeder vandaag terug kwam van haar werk had ze een cadeautje voor mij. Ik had jullie laatst verteld over de advertentie die ik had gezien in de xenos (lees hier terug). Mijn moeder had voor mij deze letters gekocht, ze kocht de letters K, I & M. De letters kosten 1 euro per stuk, maar nu waren ze 2+1 gratis. Dus voor mijn hele naam betaalde mijn moeder 2 euro. De letters zijn heel erg klein, namelijk 7x7 cm, maar ik vind dit juist heel erg schattig staan, voor in mijn kamer. Ik heb in mijn kamer ook al de woorden Love en Home staan, en die wilde ik graag aan jullie laten zien. Toen ik de foto's aan het maken was ben ik meteen wat andere foto's gaan maken van een paar dingen in mijn kamer die ik heel erg leuk vind en die ik graag aan jullie wil laten zien, dus, lees snel verder!




Op de foto hieronder zien jullie twee rietenhartjes die aan mijn spiegel hangen. 


Hier zien jullie links een vakje met allemaal beautyproducten zoals deo, handcrème, bodylotion, etc. En rechts zien jullie een rieten mandje. 


Aaaah! M'n badjas! I love it! Hij is zoooo zacht! 
Zoals jullie zien staat er op deze foto een deur, met daaraan een rekje. Aan dat rekje hangen een paar van mijn shawls, riemen, een tasje, en, MIJN BADJAS. 
Mijn badjas is nog steeds net zo zacht als toen ik hem kocht, ik ben er nog steeds helemaal verliefd op. Hihi.


Dit zijn de letters Home die ik heb. De foto is een beetje raar genomen omdat de letters naast mijn bed staan en anders zie je de rand van mijn bed ervoor. Waarom er 'home' naast mijn bed staat? Mijn bed is gewoon mijn home ;)


Hieronder staat mijn snoeppot, ik heb geen idee hoe de snoepjes heten die er nu in zitten, ik weet wel dat ze van Willy Wonka zijn en ik ze bij America Today heb gekocht. In de fotolijstjes daarnaast moet ik nog steeds foto's doen, dit zijn namelijk van die standaard foto's die er in zitten als je ze koopt. 













Hier zijn jullie een baby wiegje van glas.

Hier zien jullie 2 fotolijstjes, links een foto van mij en een vriendin, toen we op een soort van fotoshoot waren. In het rechter lijstje moet ik net als bij de I ♥ Mom & I ♥ Dad lijstjes nog steeds een foto doen.


Knor, knor, knor. Dit is mijn verzameling zilveren varkens spaarpotjes. De rechter is een standaard voor een foto, maar ik vond hem er zo leuk bij staan. 


Hieronder zien jullie mijn dropblik. Ik eet er eigenlijk bijna nooit uit, omdat ik niet zo van drop houd. Maar ik vind het blik zooo leuk. Ik ben gewoon dol op Blond Amsterdam. Eigenlijk zat er een kaars in dit blik, maar ik heb de kaars er uit gehaald en er drop in gedaan.


Hier zien jullie de letters Love. Ze staan op het randje van mijn bed. 


Hieronder zien jullie álweer een fotolijstje waar ik nog foto's in moet doen, en daarnaast zien jullie een klein vogelhuisje die ik ergens kan ophangen, maar ik vond hem staand ook wel lief.













Dit waren de dingen die ik jullie even wilde laten zien. Ik hoop dat jullie het leuk vonden

Wat vinden jullie het leukst uit mijn kamer? 

~Kim

4 opmerkingen:

  1. Ik blijf zeggen dat je een leuke kamer hebt! :D
    Ik vind alles mooi :D hihihi

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spullen!

    Liefs Danielle.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heei waar heb je de woordjes love en home vandaan?? want ik zoek ze al heel lang..
    liefs jessica

    BeantwoordenVerwijderen